Det kliar i fingrarna...

Jag som älskar att pyssla håller på att bli tokig nu när jag inte kan hålla på hemma..känns inte så kul nu när vi väntar på att göra iordning..jag kan väl egentligen hålla på men har inte samma lust och inspiration nu som förr! Våra saker ligger typ fortfarande i kartonger..har bara uppe det nödvändigaste.. Om jag bara kunde få börja med ett rum:-) Efter att varit hemma hos dig Rebecca blev man ju inte mindre sugen på att fixa och dona..erat hus är ju typ perfekt! Jag var i Jönköping i helgen och hittade massa fina saker som jag vill ha men det känns inte kul att handla om man inte får pyssla upp det direkt! Lite shoppande har det iallafall blivit, Jysk hade utförsäljning i dagarna så jag hittade en terassvärmare kanon billigt! Så nu kan vi sitta ute o slippa frysa:-)

image68

Ska måla dessa utemöbler vita inom en snar framtid..

Nu när jag fått tid och lust har jag börjat fixa iordning lekstugan..inte för att det är några barn på gång utan för att jag känner att detta projekt borde jag kan reda ut själv och inte vara beroende av andras hjälp.-) Sen kan det ju vara kul att de barn som kommer på besök hit kan roa sig med något..vårat hus är ju annars inte så barnvänligt med leksaker o sånt!

image69

Jag håller på att gno bort all smuts..

Crille har ägnat sig åt att rensa upp massa buskar i trädgården..finns mycket att göra med detta! Han blit helt tokig när han får hålla på med häcksaxen, klipper ner typ allt grönt:-)

image70

image73

image72

Här vill Crille kapa bort äppelträdet och bygga en pool:-)

Näe hoppas jag får tebax min inspiration snart..älskar ju att gå hemma och pyssla och trixa! Varje kväll innan sovdax ligger jag och tänker på hur jag ska göra och fantiserar om hur resultatet kommer bli..men jag får väl hålla mig till tåls:-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket bra! Då kommer vo och hälsar på i lekstugan en dag.. :)
kram

2007-08-15 @ 14:06:23
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ni är så välkomna så! Hoppas Vilme gillar den:-) Kommer dock inte finnas så mycket att leka med innne i lekstugan!Kram

2007-08-15 @ 17:59:40
Postat av: daniel

Haha, Crille, a.k.a. Timell/Kirschsteiger :P
Trixa vidare!

2007-08-16 @ 07:58:28
Postat av: Anonym

Såg din bild på möblerna på google. Vi har likadana utemöbler och vill måla om dem och är därför nyfiken av att höra hur det gick för dig? Blev det ett bra resultat?

2015-02-28 @ 17:16:38
URL: http://tralllle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0