Ett svårt val..

Nu är det dax att bestämma vilken färg vi vill ha på huset! Och det är inget lätt val..finns ju en hel djungel av olika nyanser:-) Som sagt var vi ju inne på grått från början men har nu ändrat oss till en mer beige ton..frågan är om man ska ta en lite ljusare eller mörkare?! Tanken är att vi ska ha vita knutar och sen blir det ju mycket vitt med fönstrerna och dess spröjs. Svårt att avgöra hur färgena kommer att passa till det...vill ju inte ha för ljust och inte heller för mörkt:-) Svårt val med andra ord! Skönt ändå att vi börjar med garaget..skulle färgen vi väljer inte kännas bra då när vi ser hur garaget blir vet vi ju det till det stora huset sen..garaget tar ju inte så lång tid att måla om!

image98

Här är de olika varianterna hitills..plankan längst till höger är inget alternativ nu längre..vi har två favoriter..planka nummer två från vänster och de två nyanserna på den! Vad tycks?

Ska bli kul att komma igång nu! Som jag har längtat:-) Börjar bli lite tröttsamt att bo här hemma nu och inget få göra..istället för att pyssla har jag den senaste tiden ägnat mig åt nätshopping! Förbereder pysslandet med att inhandla grejer!!

image99

Beställt nya kuddar..

och en spegel..

image100

Inte så rolig bild kanske..ska ju självklart sitta uppe på väggen! Sen har den en hylla nertill oxå som vi (läs Crille) inte satt ihop ännu:-) Jag har även beställt två vitrinskåp i samma serie..kommer hemlevererat nästa vecka!!

Så just nu finns det saker lite överallt här hemma..bara väntar på att få iordning på allt!

image101

Två kuddar jag köpte på semestern..gillar jag stjärnor kanske?!

image102

Tapeterna som bara skiker efter att bli uppsatta:-)

Som sagt, ska bli så skoj att få lite ordning på saker o ting! Att allt hamnar där det ska och inte bara ligger o "skräpar" som det gör i dagsläget:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0