Fyndat:-)

Idag (läs lördag) har jag haft en heldag för mig själv! Eftersom jag var shoppingsugen styrde jag kosan till Mjölby..där tänkte jag kolla efter ett par jeans men hittade inga..gick istället in på Hemtex och shoppade nya handdukar och badlakan till 70% rabatt! Ni som varit i Mjölby vet att det inte är någon direkt shoppingstad så jag hade avklarat alla mina butiker på typ 10 minuter! Åkte då en sväng till Mio..underbar butik:-) Gick och drömde mig bort bland alla fina möbler..hittade även ett fyndställ där allt var halva reapriset! Där stod jag och plockade lite:-) Konstigt nog blir man snål när det gäller vissa saker..hittade bland annat en lykta, skulle viljat ha den stora men den kostade 100 kr mer än den lilla och då kom den lilla snålännigen inom mig fram! Så det fick bli den lilla..köpte även en kanna och en fågelholk! Lite komiskt med fågelholk..tycker egentligen inte om fåglar men i den här får det bara plats små fåglar..inga skator:-)

image74

Allt det här fick jag för 200 kronor! Ett fynd i mina ögon:-)

Efter att besökt Mio åkte jag vidare till Mobilia..inte för att dom har några roliga affärer där heller. men jag skulle kolla efter trädgårdsdynor på Jysk..men dom va slut:-( Gick istället in på nån butik som jag aldrig sett innan, nån möbel affär som sålde ut massa varor..hittade där ett vitrinskåp med tillhörande litet skåp som jag tyckte va ganska fint..eller kanske inte kanon snyggt men det va billigt! 1000 kr för båda! Tänkte att jag skulle piffa upp dom och ha dom i källaren där våran blivande bar ska stå!

image75

Så idag har varit en fynddag! En bra dag med andra ord:-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skåpet var jättefint tycker jag! ..och billigt. Vilka fynd du har gjort!

2007-08-19 @ 20:26:25
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja det är kul att shoppa billigt! Det är därför jag älskar Ullared:-)Kram! Ses på Lördag om inte förr!

2007-08-19 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0