Lite väl optimistisk??!

För några veckor sen fick jag ett ryck och började städa ur lekstugan..sen tänkte jag att jag lite snabbt och smidigt skulle måla och fixa iordning den..ack så fel jag fick! Det är verkligen inte ett smidigt projekt..visserligen gör jag allt själv och den var inte i ett bra skick när jag började..men att det skulle ta så här lång tid kunde jag aldrig föreställa mig! Ändå har jag nästan ägnat all min lediga tid åt att greja men det känns inte som om man ser något resultat..det ska målas och maskeras o slipas..ett riktigt skitgöra! Även möblerna måste ju målas..och man får inte vara rädd för insekter när man håller på..vet inte hur många tvestjärtar och spindlar jag stött på:-) Dom har typ krypit på mig hela tiden..usch! Och även myggen har varit förjävliga..ett tag hade jag hela ryggen full av bett!

image77
För att motivera mig själv lägger jag ut lite bilder på hur det såg ut innan jag började..

image78
Kanske att man kan se lite resultat?..

image79
Alla möbler som håller på att målas..

image80
Fick ett avbrott i fixandet i..några kompisar kom förbi på en fika

Hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag blir klar..

Kommentarer
Postat av: daniel

Jag minns att jag råkade kasta en baseball på taket på lekstugan och nån takpanna eller två gick sönder. Sorry...
Hehe! :)

2007-08-21 @ 19:52:45
Postat av: Camilla

Ja morfar pratade nåt om det när jag var där idag..men så sa Crille att han redan hade bytt dom! Fast vi ska nog byta alla pannor på hus o lekstuga..ska bli svarta istället:-) Inget mer du har förstört?!

2007-08-22 @ 13:10:43
Postat av: daniel

Hehe, ok!
Jo, var ska jag börja...?!
Näedå, skoja bara, eller jo, förresten, handtaget till luckan för att komma upp på vinden i garaget...

2007-08-23 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0