Mer påfyllning av möbler: vitrinskåp

Som det ser ut nu behöver vi inte köpa mycket mer möbler..eller jo, ett köksbord, en säng o lite garderober..men annars har vi lyckats fylla ut nästan alla rum! Eller rättare sagt: jag har lyckats! Jag handlar och Crille monterar:-)  När Crille monterade upp skåpen sa han att han inte kommer montera upp en ända möbel till på ett bra tag!..Fast vi har varit överens om alla köp..jag rådfrågar alltid honom innan. Som de här skåpen som vi monterade nu, dom var jag väldigt skeptisk till eftersom dom är köpta över Internet. Såg ju bra ut på bild men skulle de se lika bra ut i verkligheten?! Men min darling sa att jag skulle "slå till" och då gjorde jag en beställning! Och knappt en vecka senare kom dom hemlevererade till dörren! Så smidigt:-) Och vi blev helnöjda! Kanske inte samma kvalité och utformning man skulle få på MIO eller andra lite lyxigare affärer, men med tanke på vad dom kostade anser vi att vi gjorde ett bra köp! Hade säkert fått betala mer än det dubbla om vi skulle köpt något liknande någon annanstans..

image103

Rymligt och bra skåp..perfekt med tanke på att vårat kök inte är så stort..

image104

Åhhh..vad jag vill tapetsera om nu!

Näe nu får det vara lugnt på möbelfronten ett tag..måste ju sprara lite på det roliga:-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina! Jag blir sdå avis på ditt fina hus.. :-)

2007-09-01 @ 09:09:50
URL: http://mammaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0