Inflyttning och altanfest!

Nu har flyttlasset gått..i fredags sov vi första natten i huset..kändes mycket märkligt..känns typ som om man sover borta nånstans, typ som på semester! Undra när det kommer kännas hemma?! Troligtvis blir det när man får iordning på sina saker och möbler..nu är det en enda röra i huset! Det enda som känns bra än så länge är altanen! I lördags hade jag några vänner hemma för att ha lite invigning av denna:-) Blev en inflyttningsfest som bara rörde altanen! Får ta en till senare sen när det andra är klart! Vi köpte kinamat och festade lite! Mycket trevligt! Perfekt att kunna sitta ute och slippa va instängd i en lägenhet..tur att det är sommar så man kan vara ute mycket och slippa se skiten innanför väggarna i huset..vi har bestämt att nu på semestern ska vi försöka att bara ha semster..åka iväg på små utflykter och liknande..allt för att inte vara hemma! Sen till hösten ska vi ta tag i renoveringen!

image32
Mumsigt med kinamat!

image33
Blev lite blandat tilltug till efterrätt..

image34
Lou är en riktig spexare:-)

image35
Humöret va på topp!

Jag fick en MYCKET fin inflyttningspresent av Rebecca! Precis min stil:-) Hoppas jag inte tar död på blommorna nu bara..

image36
Tack så mycket  gumman!!

Kommentarer
Postat av: becka

had jätte kul i lördags det gör vi om igen den 21kram becka

2007-07-02 @ 19:33:01
Postat av: Elin

ÅÅ, vilken SNYGG bild! NOT! Jag hatar att se mig själv på kort... Konstigt att man inte ser likadan ut i spegeln...
Men det var trevligt!

2007-07-05 @ 08:50:40
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja jag vet..är hemskt! Men jag tyckte ni va så snygga allihop så jag skämdes inte för att lägga ut er på bild:-)

2007-07-05 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0