Pågående projekt: rivning av vägg!

Nu börjar det se ut som en byggarbetsplats hemma hos oss..Chrille börjarde riva en vägg  och det blev så jäkla stökigt och dammigt! Väggen är inte bärande så det är inte ett så stort projekt men dock ett skitgöra!  Fast jag tror han tycker det är ganska kul att stå och slå sönder och riva:-) Vi har ännu inte bestämt hur vi ska göra med rummet efter att denna vägg är borta..men vi tror det kommer bli lättare att se rummet i sin helhet nu när vi får bort denna vägg! Antingen blir det sovrum eller så blir det ett allrum/vardagsrum...det märks!

image47
Chrille förbereder ingreppet:-)

image48
Första slaget!

image50
Tittut:-) Kanske kunde sett lite mindre road ut??!

image51
Kommer bli kanonsnyggt sen när vi får ett blått och ett grönt rum! Not!

image52
Inte konstigt att det blir skitigt runt omkring..

Kommentarer
Postat av: daniel

Hehe, Ullared följt av rivning...jag antar att Crille har humöret på topp ;)
Nejdå, ni har igen det sen när det blir mer o mer färdigt!
Kul att följa denna blogg, keep it up!
Lägg noga märke till var jag postar denna kommentaren ;)
Ha det fint!

2007-07-17 @ 13:22:20
Postat av: Elin

Ojojoj, vad ni pysslar och står i! Vilket hus ni kommer få sen när det är klart! Mycket bra!
Måste ses snart! Jag längtar efter dig! :-)

2007-07-19 @ 13:00:55
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja ibland får vi våra ryck:-) nu har det däremot inte hänt så mycket..kanske märks på uppdateringen?!Kan vi inte träffas snart då? Antingen om jag kommer till Frinnet eller om du kommer hit? har ju semester i lite mer än en vecka till! KRAM

2007-07-24 @ 08:58:11
Postat av: Morgan Hammarlund

Jag vill bara skicka en hälsning till min händiga lillebror och önska lycka till med allt huspyssel !
Big brother is watching you !

2007-09-14 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0