Semester:-)

För tillfället är det ingen större aktivitet på Skogsgatan..om jag ska vara ärlig har vi inte haft lust att greja..åker hellre på Ålands kryssning (tack för den resan Kalle o Lena, vi hade skitkul!) och andra roliga äventyr!
Men fönstrerna är nu beställda, dock kommer dom inte förrän tidigast v. 38 så vi kan ta det lugnt ett tag till:-) Vi har varit lite lata nu på sistone..jag har velat fixa men inte vetat vad jag ska göra..det som finns att göra måste Crille oftast vara med på..typ rivning o sånt..Jag är däremot mycket glad över att vi fixade iordning på altanen nu innan sommaren började, det har varit en hel del fester och fikastunder som pågått där! Så i brist på några nya uppdateringar av huset sätter jag ut lite semesterbilder! Hoppas alla inblandade inte misstycker?!

image54

En altanfest i början av semestern!

image55

En mysig söndagsfika


image56

En härlig stund på färjan hem från Åland!

image58

Myspys:-)

image59

Festprissarna på ännu en altanfest!

image60

Vem är starkast av dessa festsugna vänner?!!

image61

Ett mycket bra kort på pinglorna Ida och Kristin!

image62

Avslutade semestern med en weekend i Oskarshamn:-)

image63

Hotellet vi bodde på..

Så nu är semestern slut:-( nu börjar allvaret igen..men det ska bli kul att komma igång med huset! Längtar såååå efter att få se lite resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0