Ullared!

Tro det eller ej men i veckan fick jag med mig Chrille till Ullared.-) Vi begav oss tidigt på morgonen för att undvika köer..och vi lyckades! Det var bara att gå raka vägen in och där inne var det inte så mycket folk heller! Vi gick ner till Hobby & Fritid avdelningen först. Där inhandlade vi massa grejer som vi behöver till huset..sågar,häcksax, verktygslådor..ja en hel del sånna grejer blev det! Kanske inte det roligaste att handla men dock behövligt..Pyssel, som annars brukar vara den avdelning jag går till först, blev inte lika genomsökt som tidigare gånger:-) Jag känner ingen direkt lust att pyssla då inget rum är tapetserat eller så..får hålla mig till tåls!

image44
Nödvändigheter?!

image45
Lite annat smått och gott blev det oxå..

image46
Det här lilla i pysselväg blev det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0