Altanmöblerna har anlänt!

Äntligen börjar vi se ett resultat på altanen! All målning är klar så nu börjar det roliga:-) Nu har vi hämtat våra rottingmöbler, blev supernöjd! Blev precis som jag hade tänkt! Är kul att EN del av huset är någorlunda klar..resten ser ju inte alltför roligt ut..men vi kommer nog va mycket på altanen nu i sommar så det är ju bra att den står klar! Vet ej vad som är nästa projekt nu..blir nog att byta trallgolvet utanför altanen. Vi får lov att börja utomhus o greja eftersom vi ska byta fönster och det är en lång leveranstid på dessa. Innan fönstrerna är bytta reseonerar vi som så att det är onödigt att börja fixa inne då man ändå kommer förstöra lite när dom ska på plats!

image30

Resultatet

image31

Kommentarer
Postat av: linnea

Så snyggt!!! Jag trodde inte till 100% på det där med rottingmöbler, men jag är då helt övertygad nu! Riktigt stiligt. Var hittade du tillslut möblerna? Kramar

2007-06-27 @ 03:44:00
Postat av: Camilla

Tack!Det slutade med att jag köpte dom i Tranås..va ju runt massor innan o kollade men hittade inget..hur har ni det då?

2007-06-27 @ 07:47:40
Postat av: Elin

Å jättefina! Du shoppar du vill jag lova.. det är rätt! :-)
Kommer nog en sväng och kollar in altanen på lördag om det går bra..!

2007-06-28 @ 19:41:12
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja gör det! Det vore jättetrevligt! Du är så välkommen så:-)

2007-06-28 @ 22:53:33
Postat av: Emmelie

Hej Camilla!
Äntlgien hittade jag så jag kunde kommentera din fiiina blogg!
Gud vad det blir fint, vilken ljus och härlig altan, vågar knappast ana vad du har i görningen till övriga delar av huset! Men jag är jätte imponerad, det är så fint, man blir verkligen inspirerad! Soffan, den kommer från Inne butiken vá? Vad kostade den? såg den i skylt fönstret idag men såg inget pris..(om det nu är den soffan :)
Vill hemskt gärna komma o kolla på erat fina hus!
Många Kramar Emmelie

2007-06-29 @ 23:09:54
URL: http://tantmli.blogg.se
Postat av: Camilla

Va kul att du hittade hit:-) Ja altanen blev bra..men det är oxå det enda som är fint i huset än så länge..soffan är från Inne butiken och den kostade pengar:-)Crille va måttligt road..men det gäller att fjäska lite..prova det!

2007-06-30 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0