Gröna fingrar?!

Idag har jag varit ledig från jobbet och bara ägnat mig åt att piffa upp utanför altanen lite. Ville göra något annat än att måla!..Åkte till torget på morgonen och köpte lite blommor, sen tog jag en sväng till Ljungs Handelsträdgård. Tanken var att köpa en kruka till ett litet bord men så hittade jag en trädgårdsoffa..kom hem med blommor, kruka och soffan:-) Jag har aldrig varit bra på att sköta om blommor, får väl se hur länge dom här står sig innan jag måste köpa nya! För det är så jag gör, glömmer att vattna sen dör dom och då får jag köpa nya..Blir dyrt i längden! Ska verkligen skärpa mig nu när det gäller vattningen!

image19

Kruka från "Moster Malla" med lite blandade blomster i.

image20

Nyinköpta blommor

image21

Den oplanerade soffan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad fint det blir! Du är så himla piffig! :-)

2007-06-15 @ 22:04:23
URL: http://mammaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0