Jädra altan bli klar nångång!..

Jag trodde att altan måleriet va en baggis..bara måla nångång sen skulle det va klart..men ack så fel jag hade! Antar att jag måste lära mig hur det är..allt blir inte klart på en gång! Det är ju så mycket arbete som ligger bakom.
I det här fallet målningen..typ maskera, grunda..måla om..blir galen! Hur ska det gå med resten av huset?? Kommer det nånsin bli klart? Ja kanske om 50 år då det är dax att flytta till hemmet:-) Näedå..kommer säkert bli bra det här..men jag är lite otålig av mig, vill gärna att allt ska va klart så fort som möjligt!! Men jag har fått mina gardiner jag låtit sy upp, var tvungen att prova ett fönster för att se någon form av resultat av vårat slit och det blev kanon! Så nu längtar jag tills all målning är klar så jag kan sätta upp resten!
Igår tog jag en paus i all hus hysteri och följde med Eva o hennes grabbar till Jönköping. Det var kul att komma bort lite sen gick vi ju på IKEA en sväng och då blir man ju alltid inspirerad:-) Jag köpte mig två kuddar, givetvis med stjärnor på!! Altanen kommer få massa stjärnor! Jag köpte även en lykta. Så jag var nöjd..

image12

Crille drar sitt strå till stacken!

image14

Har kommit en bit på vägen iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0