Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen här på bloggen..men det händer absolut ingenting här nu så det finns inget att skriva om:-( Och inte har jag handlat nåt nytt på sistonde så inte ens det kan jag skriva om..Vet inte vad som hänt..jag skulle kunna måla plankor och läkt men nu i garaget är det förberett för att den nya porten ska upp så det skulle bli oerhört bökigt att dra igång att måla där nu..så jag gör absolut inget för att bidra till renoveringen! Finns inget för mig att göra..skittråkigt! Crille har ju som sagt börjat lite smått i sovrummet..så nu ser det värre ut än nånsin där uppe! Alla lister är borta och han har börjar dra bort den gröna vävtapeten på vissa ställen:-)

Det som gör att jag får lite panik är att många av mina kompisar som köpt hus håller på för fullt! Tapetserar o fixar och blir klara kanonfort! Fattar inte hur dom lyckas..men det är väl som min kära och kloka sambo säger: "Ska dom byta panel och fönster"?..näe..det är bara vi som är tokiga:-) Ibland ångrar jag ingreppet..men jag vet ju att det KOMMER bli fint! Och jag ville ju inte att huset ska vara rött..och fönstrerna är skitdåliga..

Så Danne, huset kommer nästan se ut precis som du lämnade det! Vet inte vart du ska sova..hade kanske trott att det skulle finnas nåt rum klart tills du kom hem..men det visade sig bara vara en dröm! Men du kan ju ta med dig en madrass och sova i vårat blivande sovrum..perfekt för då kan du jobba hela dagarna:-)

Näe..nu hoppas jag på lite nya krafter från alla håll och kanter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0