Jaha nu är man nästan tant:-)

I dagarna fyllde jag 26 år. Bara fyra år kvar till 30..Tiden går fort när man har roligt:-) På den "stora dagen" hade Crille gjort mat till mig när jag kom hem från jobbet. Han hade även tänt upp ljus och satt på lugn musik i bakgrunden. Han kan vara romantiskt om han bara kämpar lite..

image270

Efter att vi avnjutit den goda middagen fick jag min present från honom. EN CYKEL! Min jag haft tidigare blev ju stulen för ett tag sen så jag har varit utan ett tag. Visserligen använde jag inte min gamla jätte mycket eftersom det var en killmodell..Nu fick jag precis en sån cykel jag ville ha med alla krav jag haft: stor sadel, cykelkorg och kedjeskydd..

image271

Även släkten har varit här på kalas..

image272

Alla fick dock inte plats på kortet..

Fick fina presenter av det här gänget..

image273

Bland annat denna burk av mamma..fick även bålskålar och lite annat smått och gott från henne..

image274

Arrangemang och en flaska vin från Per-Olof och Inger..

Min kära bror var givmild denna dag. Fick ett presentkort på "Inne" av honom! Kanon bra, finns alltid något att shoppa där:-) Även mormor och morfar var givmilda då jag fick pengar! Tack alla för de fina presenterna:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna (Saras syster)

Grattis!!!!
Jag ska berätta att det är hur gott som helst att fylla 30 ;)
Så ha ingen ångest....:)

Den brödburken du fick har jag också,
blev sååå kär i den att jag var tvungen att köpa den.

Kollar ofta in hur det går med husrenoveringen,
alltid lika spännande!!

Kram

2007-11-03 @ 14:04:36
URL: http://www.ettvanligthem.blogspot.com/
Postat av: Anonym

grattis gumman hoppas att allt är bra
ska vi ta en resa till västerås snart pöss

2007-11-03 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0