Underbara vänner!

Ville bara passa på att tacka alla som var på min fest igår! Jag hade jättetrevligt och hoppas ni hade det oxå?! Tack oxå för de fina presenterna. Jag fick ett blomarrangemang, ett duschdraperi, smink och ett presentkort på "Inne". TACK ALLA:-)

Var lite dålig på att ta kort igår..hoppas ni andra var bättre så jag kan få ta del av era kort oxå! Men bjuder på lite vimmelkort från festen:-)

image275

Nästan hela gänget samlat!

image276

Det bjöds på smörgåstårta..

image277


image278

Systrarna Hjelmquist bjöd på dans..

image279

Efter att tjejmiddagen avnjutits fick killarna komma och ta del av vår roliga fest!

Nu är det slut på det roliga..i veckan börjar allvaret igen..då ska vi börja med porten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad skojj att hitta en blogg som handlar om exakt det jag och min sambo nu ska in i - husrenovering! Tack för trevlig läsning och fina bilder! Ska följa denna bloggen :)

2007-11-08 @ 23:42:23
URL: http://www.livetenligtlisa.blogg.se
Postat av: Ida & David

Verkar ha varit en skojig & lyckad fest, synd att vi inte kunde komma :-( Halsduken hänger här i tyggt förvar, hojta till när ni är i trakterna. Kramar

2007-11-11 @ 10:45:44
URL: http://taipalensuu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0