En lyckad dag!

Idag har varit en mycket rolig dag! Jag var ledig från jobbet och orkade verkligen inte måla idag..usch, har varit så lat den här veckan..bara målat några plankor..men jag har jobbat ganska mycket och sen varit lite social för en gång skull! Känns som om jag den sista tiden mest tillbringat på jobbet eller i garaget:-) Men den här veckan har jag umgåtts lite med kompisar! Idag  tog en sväng till Jönköping och hälsade på Linda. Tack för en mycket god kladdkaka:-) Vi hann även med lite shopping inne i stan. Där hittade jag en helt underbar lampa! Eller det var Linda som visade mig den och jag tycket den var jättemysig! Så jag slog till!

image130

Den ska få en central plats här i huset:-)

Vi var även inne på min favorit butik "Iems". Där köpte jag denna hink.

image131

Det finns så mycket fint i den butiken. Blir helt tokig! Vill typ ha allt:-)

Sen köpte jag en pläd och ett kuddfodral till sängen. När vi gör iordning sovrummet ska vi köpa en ny vit säng, men nu har vi våran gamla..

image132

Jag är stjärngalen:-)

Kul med shopping! Men höjdpunkten med denna dag var att fönstrerna kom!!! De ringde från Schenker till Chrille och sa att dom skulle komma på eftermiddagen och leverera dessa..vi blev lite chockade..har ju hela tiden trott att vi ska få dom nästa vecka. Vi hade till och med ställt in oss på att vi skulle få vänta ytterligare någon vecka..men så blev inte fallet:-)

image133

Chrille står och inspekterar!

image134

image135

Nu har vi allt vi behöver för att börja. Allt utom tiden..skulle egentligen behöva ta ledigt i minst ett halvår bara för att fixa! Men det går ju tyvärr inte:-( Men nu har vi iallafall fått allt vi beställt. Äntligen!!

EN MYCKET LYCKAD DAG!

Kommentarer
Postat av: elin

Å vad fina grejer! jag skull oxå vilja byta ut alla våra fönetr, men vi har ju så himla konstiga mått, då det skulle nog intye blis å bra ändå...
Coolt med fägen i inlägget här nedanför. Jättesnyggt! Tycker att det ser snyggt ut med orange tak också. Så det behöver du inte stressa med...
Kram

2007-09-14 @ 10:22:36
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: daniel

Fräscha fönster!

2007-09-14 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0