Ett halvfärdigt garage..

Nu har lite panel kommit upp på framsidan av garaget. Är kul för då kan man lättare se hur slutresultatet kommer bli! Vi hoppas på att bli klara med hela garaget om ungefär två veckor. Hoppas vi inte är för tidsoptimistiska:-)

image179

image180

image181

Va kul det kommer bli med en ny garageport! Hoppas verkligen inte den ska krångla nu bara..det jag är rädd för är att än så länge har vi inte haft någon större motgång (peppar, peppar ta i trä..), det skulle va så typiskt om det skulle bli nåt nu..Jag är nämligen inställd på att förr eller senare kommer vi stöta på en motgång..kan väl inte bli annat i ett sådant hät stort projekt?! Än så länge har allt flytit på förvånansvärt bra:-)

image182

Huset ser ut som "Villevillakulla"..

Tänkte ta tillfället i akt och tacka för alla fina presenter och blommor vi fått från nära och kära!!! Senast i måndags fick vi fina grejer från Elin och Eva (med respektive antar jag?! )
De hade väntat på en inflyttningsfika och då ge något, men ansåg visst att jag inte bjudit in dom på någon sådan ännu..men jag är inte beredd att hålla med Eva..finns bildbevis:

image183
Kan skymta båda Eva och Elin och en daimtårta på bilden:-)

I vilket fall som helst, tack alla! Och tack för all hjälp vi fått hittills. Hoppas ni inte tröttnat för karusellen har precis börjat:-)

image184

Handdukar och örngott från Frinnarydsborna:-)

Kommentarer
Postat av: Eva

självklart har vi varit på fika hos dig!!! men det har aldrig varit någon uttalad inflyttningsfika!!! ville bara få det sagt!!! hihihihi ;-)

2007-09-26 @ 19:04:19
Postat av: Camilla

Ja jag vet! Tyckte bara att det va lite roligt..men jag är så tacksam för grejerna. Handdukarna hänger nu uppe i det stora badrummet:-) Förresten, vill ni komma på inflyttningsfika snart?! kram

2007-09-27 @ 08:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0