Mitt nya nöje: nätshopping!

Har hittat massa fint på nätet som jag vill ha! Men kan ju tyvärr inte köpa allt..men det finns så mycket fint:-) Jag har även hittat massa roliga inredningsbloggar som jag får inspiration ifrån! Är så kul att titta och drömma sig bort lite..men kommer nog dröja tills jag kan komma till det stadiet då jag kan börja pysslet här hemma:-( Är ju lite att göra tills dess! I helgen ska vi iallafall köra ett race med garaget! Förhoppningsvis kommer lite panel upp och den nya dörren.

Här kommer ett urval av prylar jag vill ha! (Men som jag bara önskar att jag kunde köpa...)

image136

image137

image138

image139

image140

image141

image142

image143

image144

image145

image148

Åååhhh det finns så mycket fint!! Kul att bara sitta vid datorn och kolla..men det är farligt lätt att trycka på "köp direkt! knappen:-) Leverans inom 2-7 dagar..livsfarligt! Men i skrivande stund har jar lyckats hålla mig borta från att göra en beställning!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0