Dax för lite uppdatering?!

Kände att det var på tiden att uppdatera lite på bloggen:-) Vi går fortfarande och väntar på att sovrummet ska stå klart..men nu är det faktiskt inte så långt kvar till den dagen kommer! Nästa program på schemat, när det gäller sovrummet, är tapetseringen! Allt är färdigmålat och vi har fått fina spotlights i taket!

image430

Crille blev klar med all målning i helgen! Det är mycket som ska målas..allt från lister, tak till fönster..

image431

Medans Crille hölls med målningen grejade jag med altanen. Nu när det går åt varmare tider vill man ju kunna använda sig av denna plats. Sen är det ju så skönt eftersom det är den ända platsen i huset som är någorlunda klar! Till min hjälp hade jag hyrt in min kära mormor:-)

image432

Förutom städning så fick dynorna till soffan komma på plats igen efter vinterkylan..

image433

Har även inhandlat nya dynor till stolarna i matsalsbordet..

image434

image435'

Nu vill vi ha fint väder så vi kan sitta här ute o grilla o mysa:-)

Morfar däremot vill ha regn..hans uppgift denna dag var att så nytt gräs på de ställen som vi rivit upp..och för att det ska växa bra ska det helst regna..

image436

Skönt när det händer lite!! Denna dag blev väldigt lyckad och mycket blev gjort. Somnade gott sen på kvällen:-) Tack kära mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Jättesnyggt! Jag blev lite avis på spotlighten i sovrummet. :-)

2008-04-28 @ 14:26:17
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Kinis

Hej! Fantastiskt fint. Vilket mysigt sovrum ni får. Ska bli kul o se live sen. Ha det bra. Kramisar.

2008-04-28 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0