En trevlig helg i huvudstaden!

Denna månad har vi hunnit med två minisemestrar! I helgen som varit var vi i Stockholm tillsammans med Jeppe o Kinis. Målet med resan var att gå på Wallmans salonger. Vi hade turen att få låna en lägenhet av Jeppes moster, den låg mitt i smeten! Tittade man ut såg man NK skylten:-) Väl framme begav vi oss ut på stan en sväng. Jag o Kinis gick till Hemtex More där dom hade 50% rabatt på hela butiken. Skitkul! Köpte ett jättefint bäddset till  bebisens blivande vagn. Har haft ögonen öppna efter nåt fint sånt set. Har innan bara sett massa konstiga varianter med lustiga djur på! Jag är inte så mycket för sånt:-) Nu hittade jag ett vanligt grått och vitrandigt i jättefin mjuk kvalité. Fanns även rosa och blå varianter, så hade jag vetat vad som gömde sig i magen hade jag säkert köpt en passande färg, men nu fick det bli den neutralaste.

Jag älskar ju att handla bäddset så jag fann även ett jättefint set till bebbens blivande säng. Dock inte på Hemtex men det var ändå rea! I like:-)

image401

Nallen är även den inhandlad på rea, dock inte i Stockholm!

Hittade även fina servetter till halva priset på en helt underbar butik..

image402

Det var en Bruka affär som jag lätt skulle kunna spendera pengar i:-)

Nu får det vara färdigrest för ett tag, måste ägna oss åt att bli klara med övervåningen i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0