Jag ser slutet!

Nu är all panel i taket på plats i sovrummet! Äntligen! Så nu ska vi ägna helgen åt att måla det vitt.

Även om det kan tyckas att vi hållt på med sovrummet i all evighet så har vi faktiskt haft väldigt mycket jobb med detta rum. Tror nästan att det är det rum som vi har/ kommer att förändra mest. De andra rummen i huset kräver inte lika mycket jobb..förutom köket då:-)

Tänkte bjuda på lite före bilder för att bevisa att det ligger mycket jobb bakom det vi åstadkommit än så länge:-)

Inget gjort..

image412

Rivit en vägg..

image413

image414

image415

Byggt igen en dörr..

image421

image422

Nästan klara..

image418

image416

Det blåa taket är ett minne blott:-)

image417

Även det gröna..

image419

image420

När jag ser sådana här bilder blir jag glad att vi kommit så långt som vi har! Även om jag är j"""" trött på detta rum nu! Hoppas att det inte blir några krångligheter nu i slutet..




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag!
KRAM =)

2008-04-04 @ 16:27:02
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0