Bygget har tagit julledigt..

Den dåliga uppdateringen beror på att det står stilla här hemma..eller det görs saker lite då och då men inget som är kul att varken skriva eller ta kort på! Typ el och vatten som dragits in:-) Men jag hoppas på att det kommer hända lite mer efter jul då Chrille är ledig och har all tid i världen att greja! Eller hur älskling?! Sen hoppas jag på att pappa kommer och spacklar och tapetserar när hans julgransförsäljning för detta år är över!

Det finns en hel del smågrejer att trixa med här hemma..men vi har ju lille Leo som kräver sin tid med oss. Idag tillexempel tänkte jag börja kvistlacka taket när han sov..men kände att det skulle bli ett projekt då man kanske skulle vara tvungen att avbryta efter typ två plankor om han skulle vakna! Kändes inte lönt..får se om jag gör det ikväll när han somnat innan Idol finalen!

Hela det här taket ska kvistmålas..TVÅ gånger! Nån som är sugen??!



Sen var det tänkt att det skulle bli fönsterbyte idag..men det skulle visst inte bli så nu..Crille ska ut och äta julbord ikväll så han är inte till förfogande så länge..

Förhoppningsvis kommer övervåningen bli klar snar..badrummet är på god väg..

Inredningen på plats..




Resten av övervåningen ser ut som den alltid gjort typ..

Leos rum..



Tv-rummet..



Hallen/ trappen..



Nehe..blir ju depp av att kolla dessa bilder..lägger in några bilder på våran underbara son istället! Roligare att kolla på:-)

Blivande fotbollspelaren!



Nakenfis..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0