Efter mycket om och men är granen klädd:-)

Nu äntligen är granen klädd..blev kanske inte jättebra..men den duger det här året! Förhoppningsvis hittar jag lite finare "inredning" till nästa är. Brukar gå ut efter jul och köpa på rean..

Trodde att vi skulle bli utan gran detta år..eller vi hade granen men ingen fot! Har tidigare år haft en gräslig fot som jag vägrade ha nu! Och jag vägrar ha en sådan där röd och grön plats sak! Var ute på stan på jakt efter någon annan variant idag men utan resultat..fick lite lätt panik. Fanns bara några enstaka röd/gröna varianter..suck tänkte jag då:-)
Men som tur var hittade min bror en i Linköping som han köpte med sig hem! Så nu står granen där den ska:-)



Det har inte varit min dag idag..efter att ränt på stan för att göra det sista nu innan jul kom jag hem och upptäckte till min fasa att det fattades en påse!!! FATTAR inte hur jag kunde missat när den trillade ur??! Men under vagnen fanns den bara inte..tog bilen och åkte runt till de ställen jag varit på efter inköptet men utan resultat..men så åkte jag till ÖB där jag oxå varit och där fanns den! Sån jäkla tur! Så nu får Crille sitt paket ändå!

Nehe..nu ska vi nog krypa till kojs..morgondagen kommer antagligen bli lite småstressig då vi har en del att styra med innan den "stora dagen" Men God Jul gott folk & på återseende!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0