En trevlig helg går mot sitt slut..

Denna helg har varit mycket trevlig! Igår var jag och hälsade på Lisas lilla dotter Ester. Så söt! Man blir allt lite sugen på att skaffa en till:-) Men det får vänta ett tag till..Leo är ju bara 6 månader...idag faktiskt! Tänk vad tiden går fort..kommer ihåg dagen han kom till oss som igår. Världens bästa och lyckligaste dag!

På kvällen var jag ute och festade lite för första gången på 1 1/2 år..mycket trevligt fast imorse var det inte lika kul:-) Känns som om man har kommit över den där perioden då man var ute och svirade..kan vara kul då och då men det kommer aldrig bli som förr!

Idag har jag, Chrille och Leo varit i Linköping. Vi hade ärenden på K-rauta. Nu när badrummet börjar närma sig slutet är det vissa detaljer som måste handlas. Vi köpte en handdukstork (tänk att det ska finnas så många varianeter att välja mellan, en hel djungel!) Men vi bestämde oss för en ganska vanlig men praktisk variant. Sen hade vi lite småärenden på IKEA...köpte handtag till inredningen bland annat. Köpte även små burkar som jag tänkt ha knäck och annat
gott julgodis i..



Leo har varit på topphumör hela helgen. Helt underbar! När vi kom hem från Linköping var han jätte sprallig..verkar hända mycket nu i hans lilla kropp. Nöjer sig inte med att stilla ligga ner:-) Vi har fått låna en "lära gå stol" av en kompis..visste ju inte om han skulle gilla en sådan så vi har inte köpt nån..men han älskade den så nu blir det en sådan inhandlad på ullared när jag ska dit om 2 veckor! (Längtar!)



Nu är det några lugna timmar innan sängen..ska äta lite risgrynsgröt och kolla på dokumentären om Britney som jag spelade in igår. Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nämen guud vilken sötnos:)

2008-12-07 @ 20:45:35
Postat av: Elin

Vilken myshelg! Vi har det mindre mysigt just nu (om du har läst i bloggen så fattar du). Stackars Snuttan. Då uppskattar man när de är sådär härliga som Leo ser ut att vara på bilden...



Hälsa Lisa och gratta henne. Jag visste inte ens att hon hade fått nu...



kram

2008-12-08 @ 19:14:47
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0