Husets julklapp:-)

Nu äntligen börjar vi känna oss friskare här hemma. Crille åkte ju på maginfluensan..så det blev ingen shopping med tjejerna för min del i fredags:-( Det var himla tråkigt tyckte jag..men jag hade inte hjärta att lämna honom själv med lillemannen om han var sjuk. Så Leo och jag fick gå ut på stan här istället. Dock fyndade jag ingenting! De få kläder som fanns på rean var inget att ha i mitt tycke. Flera bodies hade han redan innan..så jag kom hem tomhänt!

Men så i lördags kände sig mannen i huset bättre så då fick jag med honom till Linköping. Tänkte kika lite på rean där men det var jag inte ensam om! Massa folk att trängas med. Hittade två tröjor till Leo, dock inte på rean. Jag har nog kommit fram till att jag inte är en rea människa. Fyndar nästan aldrig!

Tog en sväng in på IKEA. Behövde handla lite nödvändighter till badrummet. Fick ju även en slant av min mormor och morfar nu under julen så då slog jag till och handlade en lampa som jag länge trånat efter men varit för snål med att köpa! Men nu tyckte jag att det var en bra investering av dessa pengar:-) Det fick bli husets julklapp:-)



Ska ha denna på skrivbordet sen i mitt pysselrum! Fanns även i vit så jag stod i valet och kvalet..men Crille tyckte denna var finare så denna gång övervägde hans åsikt:-) Kanske att denna passar sig bättre till ett vitt skrivbord? Eller kan det inte bli FÖR mycket vitt??!!

I dagarna ska jag även hämta två förstoringar på kort  jag låtit göra..(ska ramas in med vit ram, men det är ingen text på förstoringarna!)






Tänkte att det kunde vara mysigt att ha några personliga kort i hemmet. Blir nog lite fint att ha dessa två brevid varandra på en tavellist?! Hittade nämligen en tavellist nere i källaren, dock var den ek färgad så jag har bett en kille att fxa den vit (såklart!) till mig! Funderar på om det finns något mer nere i källaren som man kan återvinna och göra om! Har typ ett helt rum med saker! Ska rensa ur där sen när rummet på övervåningen blir klar så man får undan en del:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0