Juletider!

Det har firats jul! Julaftonen tillbringades med trevligt sällskap här hemma i huset. Vi åt god mat och hade allmänt trevligt..







Dock hade jag lite feber under dagen..så var lite seg..men det gick det oxå. Leo fick även han feber lite senare under dagen så han somnade ganska skapligt, men han hann träffa den oerhört trevliga tomten som kom i år:-)



Tomten hade att göra..fanns massa klappar att dela ut!





Vi fick mycket fina paket..



Presentkort på inne, en citruspress, ett fint zinkfat och Leos skiva med hans namn som nämns i alla sångerna:-)



Eftersom det var Leos första jul blev han självklart lite bortskämd..





Leo och vi andra i familjen fick även en slant med pengar! Alltid välkommet. Jag fick ju även mitt underbara zinkhus..



Som jag tidigare har nämt har jag ju en förkärlek till påslakan..självklart fick lillemannen ett sådant nu till jul..hade ju även hittat ett fint överkast som matchade detta perfekt:-)







Han sov sååå gott i detta! Mycket bra handlat av mamman:-)

Juldagen tillbringade vi hos Leos farmor och farfar i Boxholm. Bjöds på god mat även där!

Tomtemor hittade till Boxholm också:-)



Fick massa fina klappar från dom också! Mest lille Leo (såklart!) Lilla bortskämda unge! Han fick en tröja och ett par jeans, leksaker en tomtenalle..själva fick vi mycket användbara hudvårdsprodukter och en brandsläckare! Tackar:-)



Tyvärr var vi tvungna att lämna tillställningen allt för tidigt då Crille började må illa..stackarn var tvungen att spy..tror inte det var någon mat han ätit utan han har (till min fasa) nog åkt på den eländiga influensan!! Hoppas han är bättre imorgon då jag, Jossan och Charlotte hade tänkt åka till Jönköping och fynda på rean!n Håller tummarna..






Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej. Vad mysigt ni verkade ha haft det i Jul. Mycket fina grejer ni fick. Ska bli kul o träffas nästa vecka. Ha det gott så länge. Kram

2008-12-25 @ 21:29:29
URL: http://anglavit.blogg.se/anglavit
Postat av: Elin

Å nej, vad jobbigt att vara sjuka!! Hoppas, hoppas sjukdomarna håller sig borta härifrån...



Ni ser ut att ha haft en mysig jul, bortsett från sjukligheten. Blä.



Såg du förresten att "brevbäraren" hade vart hos dig? :)

2008-12-26 @ 07:58:25
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hallå hallå i stugan! Fina sängkläder leokillen fått då, de finns visst här hemma oxå, dock i rött ;) inhandlades för ett tag sedan, de är sååå fina, ett måste! O så billiga med! :) me like! Här ligger jag oxå o mår dåligt, influensan är minsann inte att leka med, lilla märta smittade troligen ner de flesta på julafton! Så nån rea verkar det inte bli för mig :( Passar på att önska ett gott nytt år till er! Kram.

2008-12-26 @ 12:01:15
Postat av: Sophia

Hej! Ska vi ta en fika? Passar tisdag kl 11 eller är det för stressigt nu innan nyår och allt? Fina paket du fick! Kram

2008-12-28 @ 09:58:21
Postat av: Camilla

Kul med alla kommentarer! Fortsätt så:-) Sophia, fika låter som en bra idé, då kan Crille hålla på här hemma! Ska vi komma till dig då?!

2008-12-28 @ 17:03:03
Postat av: sophia

Ja visst när är så välkomna! ses på tisdag kl 11 här är mitt nr 0763407250för det är port kod. Becca ville komma med och sen sa jag till Linda hör med josse med om hon vill komma....Kram

2008-12-29 @ 08:41:36
URL: http://stjarnhemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0