Nu kan vi basta!

Tro det eller ej men bastun är klar! Nu är all el indragen och sittplaserna är på plats! Titta får ni se på två bastukillar:-)



Far och son kommer nog ha djupa samtal och tillbringa mycket tid där när lillkillen blir lite större!



Nu är det inte mycket kvar när det gäller badrummet. Bara några lister som ska målas, några småsaker som ska upp och badkaret som ska installeras. Karet kom idag! Gjorde en beställning igår morse och ett dygn senare hade det anlänt! Snacka om snabba puckar:-)

Nu pryder det vårat vardagsrum då en handdukstork och en fläkt måste upp innan det kommmer på sin rätta plats..



Ser ut att vara ett kanon badkar! Stort och rymligt med nackstöd för två personer:-) Vi får även belysning! Lyx:-) Var inte särskilt dyrt heller..hade tänkt köpa ett annat kar (som inte vara lika bra) först för samma pengar men som tur var hittade svärfar detta innan vi gjorde en beställning. Han är bra min svärfar:-)

Det har även gjorts två fönserbyten här hemma..





I skrivande stund är Chrille uppe och målar..finns en hel del att måla nu innan det kan bli tal om någon tapersering. Men vad jag längtar efter detta! Min far har lovat att tapetsera rummen så det har vi oxå hjälp med.

Nu ska jag åka och hämta ut en julklapp till Leo på Preem. Har beställt ett marinblått och vit randigt påslakan till hans säng. Kommer matcha det nya överkastet perfekt! Skulle vilja bädda redan nu men måste väl vänta till julafton eftersom det är inslagna paket:-)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: becka

titta vad fint det blir.ska vi åka til den där butiken i habo snart pöss

2008-12-17 @ 09:58:03
Postat av: Jossan

932482182/bovision.htm" rel="nofollow">http://w4.objektdata.se/pregen/182/OBJ29712932482182/bovision.htm

kolla vad jag hittade!! Nu blev jag ännu mer sugen på flemminge(guuud vilket fint hem) Tur att vi ska till ullis imorgon så man får shoppa av sig lite iaf!! ses imorgon!Kramis

2008-12-18 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0