Surprise:-)

Igår var jag på Ullared! Jättekul som vanligt. Varje gång jag kommer dit känner jag ett lyckorus i kroppen:-) Syftet med trippen var främst att handla julkalappar. Vid denna tid på året finns det ju inte så mycket till hemmet, är bara julsaker i hela butiken typ! Men jag hittade nästan allt jag hade på listan..och den var lång:-) Det roliga var att vi var fem styckna som åkte och alla handlade sina julklappar så bilen var helt FULLPACKAD! Trodde ett tag att jag skulle få åka på taket hem:-) Men på något roligt vis fick alla plats! Men man satt ju inte jättebekvämt på hemresan..eller jur Jossan?! Haha! Brukar alltid ha "dagens fynd" efter en resa dit..denna gång var det som sagt mest julklappar som inhandlades med jag blev rätt nöjd över fyra stolsdynor jag kom över..



Tyvärr är stolarna vrålfula men dynorna är rätt fina tycker jag. Kostade endast 25 kr! Är nästan precis samma tyg som jag har i julgardinerna.

Hittade även ett påslakan till Leos säng..



Crille hade hand om Leo hela dagen. Först var dom uppe på hans jobb på fika, lillemannen charmade alla såklart! T.o.m de tyska cheferna:-) Senare hade hans föräldrar kommit på besök. Tanken var då att svärfar och Crille skulle bära upp badkaret från vardagsrummet och bara ställa in det i badrummet. Men när jag kom hem fick jag mig en surprise! Dom hade hängt upp handdukstorken, satt upp lister och alla handtag på inredningen var på plats! Såg nästan färdigt ut..





Leo kommer att älska att bada! Som det har varit nu har han endast fått bada i en balja..som även är för liten..nu kommer det bli skillnad. Köpte några badleksaker till honom igår:-)



Under dagen idag har både rörmokare och elektriker varit här. Nu fungerar allt!! I skrivande stund sitter Crille i bastun och bad precis mig hämta en kall öl:-) Han har även tappat upp ett bad..



Nu trivs han:-) Själv började jag pyssla lite där uppe..









Nu återstår bara två målningar av listerna i taket..nån fogning..och en fläkt som ska på plats. Sen är vi KLARA!!! Givetvis ska även handdukar och annat pyssel på plats. Tror att mycket av den "oron" man har i kroppen med renovering och allt kommer att släppa nu när man ser hur fint det faktiskt blir i slutändan. Trots att det tar j#### lång tid!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja herregud det tog lång tid innan man fick tillbaka känseln i benen haha. Och du, sluta nu skryta om de dära fina dynorna;) Ikväll är granen klädd, och lite annat pyssel fixat, har snurrat på stan heela dagenphu, men nu är nästan allt fixat!! Vi hörd imorgon då innför på måndag:)Kram på dig

2008-12-20 @ 22:56:22
Postat av: Jossan(igen)

Glömde säga: Vad fiint det blir i erat badrum, det är ni värda!!

2008-12-20 @ 22:58:48
Postat av: Kristin

Vad fint ni får det. Badrummet ser ju helt underbart ut. Ska bli kul o se live sen. Kramar

2008-12-24 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0