Tänker tillbaka..

Det är fredag..,Crille är på julbord..själv sitter jag här hemma och har precis kollat på Idolfinalen. Tycker att rätt person vann! Dom pratade mycket om att få sin dröm uppfylld..då tänkte jag på vad min dröm är..min dröm har länge varit att ha  ett barn och ett hus och det har jag nu! Minns tillbaka då man var ung och tyckte att de som hade detta var riktigt gamla och riktigt VUXNA! Jag känner mig inte så gammal och inte SÅ vuxen! Men jag är väldigt lyckligt lottad. Har en underbar pojkvän (som förhoppningsvis inte är för full nu och gör bort sig inför hela IVT!), en helt underbar, frisk son och ett hus. Det sistnämda kanske inte är som jag vill ännu..men det SKA bli!

Fredagar kommer alltid vara något speciellt för mig..det var då jag åkte in till BB för att föda min son..känns som igår då vi åkte in i tron om att jag hade lite ryggvärk:-) Men det visade sig att jag några timmar senare skulle föda världens vackraste barn. Detta är ett halvår och en vecka sedan (för att vara exakt)...

Började leta lite bland kort från den första tiden med honom..har varit duktig och tagit kort på honom den 7:e varje månad! För att se hans utveckling. Man glömmer ju så fort!

Här är hans första halvår i livet..















Min älskade plutt! Mamma älskar dig så mycket!

Tänk att du blivit så stor att du nästan sitter själv:-)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Fin han är! Har lagt ut en bild på Leo på min blogg. Om du inte tycker det känns bra så säg bara till? Allt bra annars? Tack för senast...

2008-12-14 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0