"Ut med det gamla och in med nytt"!

Ja, jag vet..jag skulle inte handla mer denna månad..men som jag nämt tidigare har jag fått säljmani! Och nu har jag lyckats sälja massa kuddfodral jag inte ville ha längre och fick då bra betalt så då tänkte jag att jag unnar mig något nytt istället:-) Har även fått sält på gamla jackor som hängt i garderoben och tagit plats! Bra när man kan få betalt för "gammal skit"! Så idag köpte jag mig ytterligare ett zinkhus för dessa pengar!



Det stora huset längst till höger är det nya till samlingen:-) Passar inte jättebra på denna hylla men det får pryda den så länge..ska ha det nya huset i ett fönster sen när vi får ordning!

Så idag har varit en mycket bra dag..mår så bra när jag får handla:-) Har även haft besök av min mammagrupp..vi åt cheesecake som Crille älsklingen gjort!



Sen ringde Becca och frågade om jag ville följa med till Textilhuset i Nässjö..självklart svarade jag:-) Köpte en julkalpp till Leo..ett jättefint  överkast som liknar ett lapptäcke. Tyvärr kan jag inte visa bild då det är inslaget! Men han kommer bli jätteglad:-)

Badrumsrenoveringen står stilla för tillfället...en liten del av inredningen har dock kommit på plats..







Mycket jobb kvar..elektrikern kommer visst imorrn och ska dra nån el..och i skrivande stund är Crille uppe och målar lister..kanske att vi blir klara på årsdagen! Såg här på bloggen att den 22:a december började vi riva ut badrummet! Herregud! Ett helt år..

Nehe..nu ska jag kolla på TV och bara ta det lugnt resten av kvällen..hoppas jag får mer sålt så jag kan handla mer nytt:-)
Förresten, ingen som vill köpa nya mattor?! Har två styckna oanvända stjärmattor i marinblått. (om man vänder på dom blir färgställningen tvärtom). Trodde jag skulle ha blått i ett visst rum men det blev ändrade planer!


Kommentarer
Postat av: becka

vad trevligt vi hade idag. har exakt ett lika dant zink hus löööv zink pöss

2008-12-02 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0