Vill ha en kakelugn!

Igår kväll kom jag på vad som verkligen måste införskaffas hit hem. En kakelugn! Kvällen igår var lite ruggig och kall..jag hade precis tagit en dusch i våran mindre mysiga dusch..frös lite..då tänkte jag att snart så har vi en bastu att värma oss i. Och ett härligt badkar som man kan ligga och njuta i. Tänk vilka mysiga kvällar man skulle kunna få..först basta, ta ett härligt bad (eller i omvänd ordning?!) sen gå ner till vardagsrummet och tända en brasa och kolla på en bra film:-)

Började söka lite på nätet..vet inte exakt vilken typ jag vill ha..men hittade en bild som påminner om vårat hem där den skulle stå i sådana fall!

Så här ser det ut hennma nu..(drar mig egentligen för att visa eländet..men, men..ni VET ju att det INTE kommer se ut såhär sen!)



I hörnet skulle den stå! Där dom fina hålen i väggarna är:-) Nu kanske denna är lite stor..men skulle gärna vilja ha nåt liknande om jag fick drömma!



Jag anser att man är i sitt hem så mycket så då måste man ha alla bekvämligheter:-) Haha, näe, men att man är i sitt hem mycket är ju sant. Då vill i varje fall jag trivas!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror att det skulle bli jättesnyggt! Jag kommer bli så avis på ditt hem när det är klart:)



KRAM

2008-12-14 @ 17:44:24
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Jossan

Hej! Ja det kommer bli jättefint tror jag!kramis jossan

2008-12-14 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0