En trevlig dag idag oxå:-)

Ännu en dag har gått i shoppandets anda och med trevligt sällskap! Idag begav jag mig till Jönköping för att hälsa på lilla Linda. Innan jag mötte upp henne hann jag med en lunch på Donken tillsammans med Elin. Mycket trevligt! Det jag var ute efter idag var en relativt stor lykta, gärna med kors..har letat ett tag nu men utan resultat..eller har sett ut en på Internet men den var inte gratis om man säger så! Men så hittade jag en som ungefär uppfyllde mina behov..

image382

Ska måla om den vit (nu är det en "sliten vit" som jag inte riktigt gillar)..obs! diggar de slitna listerna och den ljuvliga tapeten i bakgrunden:-) Blir troligtvis vit panel på hela hela väggarna i framtiden!

Både jag och Linda köpte även detta tidningställ..

image383

Jag är expert på att strö tidningar omkring mig..ska ha denna i köket tills vidare..försöka hålla lite ordning:-)

Kan även passa på att tipsa om billiga påslakan från IKEA..

image384

Är man medlem får man köpa dessa för endast 99 kr..tycker jag var billigt! (fanns även i rött och blått). Påslakanälskare som jag är kunde jag ej motstå detta erbjudande! Finns inget bättre än att gå och lägga sig i en nybäddad säng med nya lakan:-) Det kallar jag vardagslyx! Det ska jag göra ikväll:-)

Nu är det nog färdigshoppat för denna månad!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej.. Var in och kikade på din blogg. Så mycket fint.
Såg att du har kuddfodral, filt m.m med stjärnor.
det är ju så fint. Vart får man tag på det? Kan du tipsa om någon butik?
Ha det bra mvh Jonna

2008-03-07 @ 22:22:41
URL: http://skogsuddsvagen4.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack:-) Jag tipsar om www.nogautvalt.se.,där har jag köpt några av kuddarna. Dom har mycket fint, bra priser och service och även snabb frakt:-)

2008-03-08 @ 16:14:08
Postat av: Jonna

Hej camilla!
Kikade lite i din blogg.
Vi har också ganska nyligen köpt hus..Kul att pyssla och dona!
Såg en bild från din gamla lägenhet på en fin mörk soffa och dom randiga rullgardinerna i bakgrunden.
Tänkte höra vart man kunde inhandla dom o soffan och vad dom heter?
Vi har sånt konstigt vardagsrum och letar just efter sån soffa.
Ha det bra.
MVH Jonna

2008-03-11 @ 16:32:07
URL: http://skogsuddsvagen4.blogspot.com
Postat av: Camilla

Grattis till huset:-) Soffan är inhandlad på Mio och ingår i Coffeeserien. Vårat bästa köp hittills!! Har varit värd varenda krona:-) Den kan jag varmt rekommendera. Gardinerna har jag sytt själv av ett beigerutigt tyg..kul att du gillar det:-) (huset ska bli ännu finare!!)

2008-03-11 @ 20:32:56
Postat av: kalle

dåligt med uppdateringar nu

2008-03-14 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0