Lycklig!

Idag när jag vaknade kände jag mig lite på dåligt humör..blev inte bättre av att tvålkoppen i badrummet ramlade i handfatet och gick i tusen bitar! Blev inte på bättre humör av detta! Anledningen till mitt deprimerande humör tror jag beror på att jag tillbringar så mycket tid är hemma utan att bidra med något till huset..eftersom jag jobbar så oregelbundna tider är jag hemma ganska mycket vilket betyder att man går i "skiten" varje dag! Eller inte skit..men man blir ju så frustrerad av att se allt som ska göras och som kan göras..men inte kunna göra det själv! Hade varit mycket bättre om Crille var hemma och jag jobbade! Då hade vi hunnit mycket längre än vi gjort..men han jobbar ju till halv fem varje dag..och jag förstår om han inte är så sugen på att sätta igång med huset det första han gör när han kommer hem! Även om han flera gånger gjort det! Tänk om man haft möjligheten att ta ledigt för husrenovering! Typ som att ta ledigt för att ta hand om barn:-)

I vilket fall som helst kände jag att jag behövde bli lite gladare..och vad kan inte få mig på bättre humör än shopping?! Jag har sedan nån vecka tillbaka gått och funderat och drömt över ett par lampfötter jag sett i en butik här i Tranås..igår när jag och Rebecca var i den butiken så lånade jag hem en fot för att se om dom skulle passa i de nya fönstrerna..och dom var klockrena! Problemet var att jag tyckt dom var lite dyra...men idag kände jag mig mogen att strunta i pengarna och köpa det jag vill ha istället:-) Jag fungerar nog så, att har jag väl sett något jag vill ha har jag svårt att släppa detta och det slutar nästan alltid med att pengar byter ägare:-)

image376

Här är dom! Skärmar ska jag köpa snart, fanns inga inne i butiken för tillfället, skulle komma in nästa vecka. Provade dock med med en skärm som jag har sen tidigare. Blir nog snarlika till dessa två fötter

Var även tvungen att prova hur det kommer se ut i de nya fönstrerna..

image375

Inte så fint med bara en lampa..men höjden blev bra tyckte jag. Var lite tveksam först om de skulle bli för höga men passade ju perfekt som sagt var:-)

Så nu är jag lycklig igen!! Kävs inte mycket för att göra mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0