Ny bil:-)

Igår blev vi ägare till en asfin ny bil! Jag har nästan aldrig kört sånna här nya bilar så det känns lite ovant..är ju van att slita i växelspaken:-) Idag tog jag en premär tur med den och fasen va kul att köra! Men lite nervöst..tänk om jag råkar göra nån repa..(gud förbjude)..parkerade på stan och när jag klev ur upptäckte jag att jag typ parkerat en meter från trottoarkanten:-)

image362

image363

Inte så fin bild med en stor kärra framför..men, men..

Premiärturen gick till Ljungs Handelsträdgård..en mysig butik med växter och inredning. Gick där och drömde mig bort lite och försökte hitta lite inspiration! Jag är lite frustrerad för tillfället..vill så gärna pyssla och trixa hemma..men finns tyvärr inget för mig att göra:-( Så tråkigt att gå här hemma och bara se möjligheterna..men inget kunna göra!!! Shoppandet har oxå legat lite lågt..har ju hunnit samla på mig en hel del här hemma men som fortfarande ligger i påsar..inte alls kul. Jag kanske har varit lite väl optimistisk och trott att det jag köpt skulle komma på plats lite fortare:-)

Hittade dock denna lilla korg på rean på Ljungs..

image365

Jag har länge tänkt på att jag ska hitta nåt att ha alla värmeljus i..och när jag då hittade denna så slog jag till..kanske inte vrålfin men praktisk! Eftersom jag har massa doftljus så luktar den gott oxå:-)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Snygg.

2008-02-13 @ 15:34:09
URL: http://WestS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0