Nytillskott:-)

Jag älskar när vårnyheterna kommer till inredningsbutikerna! Bort med alla vintergrejer såsom tomtar och lyktor! Nu börjar det fyllas på med massa roliga saker. Nu börjar våren närma sig! Och med de ljusare tiderna kommer mitt humör för att pyssla igång igen! Det gör mig glad! Nu ska vi försöka bli klara med sovrummet så jag får lägga all min energi på det rummet till att börja med! Känns som om det kliar i fingrarna nu..

image377

Har köpt en fin välkommenskylt..tänkt att ha den på en byrå ute i entrén. (Hoppas den inte hinner rosta innan det är klart) Haha..nu får den pryda vardagsrummet så länge!

Det är inte bara inredningsnyheterna som jag ser fram emot..för er som inte lyssnat på djungeltrumman så kan jag berätta att två ska bli tre i våran lilla familj! Vi ska få barn till sommaren!! Vi är självklart överlyckliga över detta och det är ett efterlängtat barn. Nu i mars har jag och Crille varit tillsammans i sju år så det kändes som om vi var redo att binda oss genom ett barn! Och som många andra hann vi inte bo i huset så länge innan plusset på stickan kom:-) Med hus kommer oftas barn!

image378

Hittade denna underbara ram med plats för kort på familjen. Ska be Fia som är en mycket duktig fotograf att fota fina bilder och framkalla dom i svartvitt och sen rama in..kanske ett på mig och ett på Crille på varsin sida och sen den lille i mitten?! Jag blev frälst..våran lilla familj:-)

image379

Vi blir internationella i detta hem: "welcome och family" tihi!



Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

snygg välkomst skylt :)

2008-02-27 @ 11:08:50
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: daniel

Ugh, jag blir galen på särskrivningarna. Gyllene regel: uttalas det som ett ord så stavas det även som ett ord.

"inrednings butikerna"

"välkomst skylt"

Mvh Särskrivningspolisen

2008-02-28 @ 03:35:09
Postat av: Camilla

Okej, okej..har ändrat nu..nöjd? Har man inga andra problem i livet så varför inte leta upp lite:-)
Du hjälper väl oss med taket sen när det är dax?

2008-02-28 @ 09:46:38
Postat av: daniel

Mycket bättre :)

Jag kan hjälpa er att dricka upp ölen när det är dags för takläggningsfest. Vad sägs om det? ;)

2008-02-28 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0