Nytt svart tak!

När jag kom hem från jobbet igårkväll möttes jag av en positiv överrasking..taket på garaget var bytt! Jag visste att min kära svärfar och min kära bror skulle börja lite smått igår..men att dom skulle hinna klat hela taket hade varken jag eller Crille förväntat oss! Bra jobbat grabbar:-)

Tänk om det kunde vara så oftare, att husägarna själva är på respektive jobb och när vi kommer hem är något fixat och klart! Vilken önskedröm:-)

Före:

image370

Efter:

image371

image372

Vi blev helnöjda! Blev stor skillnad va?! Nu tycker jag man kan ana hur det stora huset kommer se ut när det blir klart. Garaget är ju i princip klart nu, ska bara upp lite detaljer och lite lister och så! Och på det stora huset blir det ju nya fönster oxå, blir förhoppningsvis kanon bra:-)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kanonfint, det blev mycket stor skillnad. Det passade så bra tillsammans alltihop. Nästan så ni skulle kunna flytta in i garaget nu vá? =)
Ni är så duktiga o fint blir de!

2008-02-20 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0