Tack för en trevlig dag!

Idag har min underbara vän Kinis besökt storstan! Vi har haft en heldag med shopping och fika:-) Mycket trevligt. Tänk vad lite shopping och bra sällskap kan göra en glad:-) Vi började med att åka ut till Ljungs och låta oss inspireras..finns så mycket fint! Nu längtar vi tills vi får göra iordning krukor och liknande utomhus..hoppas det fina vädret är här för att stanna! Sen gick vi och kikade i andra butiker..dagen till ära hade Kristin beställt sol så det var ju oxå lyckat:-)

Jag inhandlade en kökshandduk och lite annat pyssel..

image380

Vi gick även igenom barnkläder..har hitills köpt lite kläder till den lille. Men allt har varit på rean så jag har inte kunnat motstå!

image381

Bara reafynd:-)

Så tack för en mycket trevlig dag! Hoppas du vill komma tebax:-)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Söta kläder :D

2008-02-28 @ 20:24:05
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: David

Haha stjärnor överallt!

2008-02-29 @ 03:22:52
Postat av: Camilla

Japp! Jag är stjärngalen:-)

2008-02-29 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0