Tur att jag inte var hemma:-)

Har jobbat hela förmiddagen idag..och tur var nog det..Crille och "Robin Rörmokare" har typ rivit upp hela huset!! Fick en smärre chock när jag kom innanför dörren..fast Crille hade varnat mig per telefon innan. Vi skulle haft gäster hemma ikväll och bjudit på mat men han sa att det kanske inte var så roligt när det såg ut som det gjorde! Och han hade rätt..blir att äta ute ikväll istället:-) Jeppe och Kinis, jag lovar att vi ska bjuda på mat när allt är mer iordning!!

image333

Så här ser matsalsrummet ut för tillfället..ett dammigt bord utan stolar..

image332

Stolarna står i vardagsrummet..

Både jag och Crille har fasat lite för denna dag..visste att det skulle bli så fruktansvärt stökigt! Men tack vare Robin har det gått förvånansvärt bra! Och vi visste ju att förr eller senare måste rörbytet ske!

image334

Grabbarna grus står och beundrar sitt mästerverk:-)

image335

Golvet i matsalsrummet..

Alla våningar blev drabbade!

image336
Källaren..

image337
Hallen..

image338
Väggen i matsalsrummet..

Så skönt att äntligen ha börjat! Men nu står vi utan varmvatten i köket..kan inte använda diskmaskinen (hur ska det gå???????? min bästa vän ju!) och blir ju knepigt att diska utan varmvatten oxå..en bra ursäkt att äta ute hela nästa vecka?!

image339

Man kan se på Robins hår att det är fruktansvärt dammigt! Eller börjar du bli gråhårig Robin?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0