Blivande badrum?!

Nu, efter mycket om och men, har vi bestämt oss för hur badrumsinredningen ska se ut. Det har inte varit en lätt match ska jag säga! Nästan lite tråkigt bara för att det finns så mycket..eller inte tråkigt men mindre kul..kändes lite hopplöst ibland:-) En sak har vi iallafall lärt oss..och det är att det skiljer oerhört mycket på priserna inom detta område! Finns kakel och inredning som är på riktig budgetnivå och sen finns det värsta lyxvarianten!! Vi hade kollat ut en inredning på Internet..beställde hem en katalog..och jag fick nästan hjärtinfarkt när jag såg priserna! Bara en handfatsdel kostade 36 000 kr!!!!!!!!!!! Inte undra på att det va snygg:-) ( kan tillägga att det (tyvärr) inte blev den..) Nu fick det bli en mindre dyr, men ack så fin, vit variant!

Och så har vi kaklet..passade på att knäppa några kort ute hos Camilla. Det blir troligtvis denna variant:

image327

De stora delarna på väggarna och de mindre kanske som detaljer. Och det vita golvet.

image328

image329

Svårt att avgöra vilken färg det är..i butiken såg den enbart beige ut men på provera hemma kunde man urskilja lite grått också. Är ju så beroende på vilket ljus det är. Men jag tror och hoppas det kommer bli fint. Tycker att det är en lätt färg att mixa handdukar och andra attiraljer med.

Kommer förhoppningsvis även passa bra ihop med den vita inredingen och vitvarorna.

Nu hoppas jag på tempo här hemma så jag får se resultatet snart:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0