Pysselsugen!!

Nu när jag går hemma och är mammaledig har jag blivit jättesugen på att pyssla här hemma! Det är nog för att man är hemma så mycket och ser möjligheterna..men tyvärr är det ju inte så kul att greja och fixa iordning när rummen inte är i det skick de ska vara i..men, men..för att stilla mitt behov åkte jag ut till en ny butik jag fått tips om. Den ligger i Boxholm så häromdagen tog jag bilen och åkte dit. Leo fick stanna hemma hos pappsen. Kändes faktiskt lite lyxigt att åka iväg på egen hand:-) Väl framme blev jag positivt överraskad! Grejerna som såldes i butiken var precis i min stil. Vitt och lite lantligt:-)
Hittade en lampfot som jag blev kär i! Har tidigare sett denna på Internet men inte i någon butik..visade sig att ägarinnan var denna ända återförsäljaren i Sverige till denna produkt.

Lampgalen som jag är var jag ju tvungen att ha denna. Men först ville jag hitta en lampskärm som skulle passa. Så innan köpet åkte jag tillbaka till Tranås och hittade där precis vad ja sökte. Så när vi på Lördagen skulle in till Boxholm blev det affär:-) Så glad! Det förgyllde min dag:-) Tänk vad lite shopping kan göra för själen!



Det kompletta resultatet. Kommer passa så bra i de nya fönstrerna.

Har även inhandlat nytt kuddfodral och tillhörande liten "påse"..



Nu hoppas jag på att ytterligare ett rum ska stå klart inom den närmsta tiden. Det kliar i fingrarna när man vet att det kan bli fint! Och det finns så mycket fint i butikerna nu. Vill typ ha allt! Men jag kan tyvärr inte shoppa så mycket..vet ju inte riktigt hur vi ska ha det här hemma. Men en lampa går alltid att trycka in nånstans.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0