Semestertider!

Åh vad varmt och skönt det har varit ett tag nu! Vår lilla familj har haft en helt underbar semester..och pappan i huset har hela två veckor kvar att njuta av ledigheten. Själv är jag ju ledig på obestämd tid:-) Eller ledig och ledig..är visserligen ett heltidsjobb att ta hand om en liten bebis:-) Så renoveringen ligger på is nu..dels vill man ju inte vara inomhus i detta väder..sen har även våran arbetskraft semester..bror min är i London och svirar och svärfar har det så här gött..



Bäst att ladda upp batterierna..blir en tuff höst:-)

Så i brist på husrenoveringsbilder bjuder jag på härliga semesterbilder:

Mys på Torpön..



I Gränna..





I Blåvik..

















Hemmamys..






Även lite shopping har hunnits med under denna semester..var på Ullarded för några dagar sen! I Love Ullared:-) Fast då fick mina killar stanna hemma..bara mamman som åkte med en kompis och shoppade loss!

Batterierna laddas för att köra ett race nu framöver:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0