Tror på ett kanonfint slutresultat!

Igår körde mina "arbetargrabbar" ett race med huset igen! Vi är ju mitt uppe i badrumsrenoveringen men som alltid drar ett rum med sig ett annan rum..för att kunna gå vidare med badrummet var dom tvungna att göra en ny taklucka i hallen. Innan fanns luckan på toaletten men då vi ska sänka taket och ha panel där var vi tvungna att byta plats på den..



Nya luckan på plats..

Grabbarna började även att sätta lite panel i hallen..
 


Har köpt panelskivor som ska målas vita..









Jag tror det kommer bli jättefint sen när det målas vitt. Vi ska ha sådan här panel i hela trappen ner:-)



Så här ser det ut från hallen in till badrummet..ska upp en dörr snart...
..och såhär ser det ut inne i badrummet..









Kul när man ser att det går framåt..ska bli så kul att se slutresultatet! Alltid lika spännande att se ett rum växa fram..jag är helt övertygad om att vi kommer bli nöjda:-) Kan lixom inte bli värre än vad det är nu:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0