Snart så..

Idag har vi ägnat dagen åt att uträtta massa ärende. Vi begav oss till Jönköping för att handla det som behövdes till sovrummet. Det var främst golv vi var ute efter..påväg hem från Helsingborg förra helgen stannade vi till på "Silvan" för att kolla en sak och då såg jag ett golv jag gillade. Men vi bara kollade då..men sen i veckan kom det ett annonsblad i brevlådan med påskpriser från den butiken och då var det golvet med på rean!! Vilken tur:-)
Eftersom det var lite snöigt ute idag fick vi låna en kärra med tak av en kompis till min bror. Då vi bara har tillgång till kärra utan tak annars passade vi på att köpa ytterligare saker. Det blev en innedörr och även en fåtölj från IKEA.

image396

Dörren.

Så nu är det inte jättelångt kvar tills jag kan få börja inreda det rummet. Längtar!! Har en ungefärlig bild i huvudet hur det kommer se ut..

image397

Valnötsgolv..

image400

Fåtöljen..

Sen kommer ju sängen vi beställt nångång i April månad..

image399

Väggarna blir beiga och i taket ska vi ha vit panel med spotlights.

Jag tror och hoppas att det kommer bli ett lyckat resultat:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0