Är det verkligen sant??!

Idag var kaklaren här igen..(börjar bli tjenis med dom nu!)..för sista gången! Allt som dom skulle göra är klart! Nu återstår bara rörmokaren som ska fixa toalett och badkar..han kommer troligtvis till helgen..sen ska elektrikern komma igen och sätta in spotlightsen..Det är med andra ord snart klart där uppe! Helt otroligt skönt!

Här ska toaletten vara ..(blir en vägghängd variant)



Här ska badkaret stå..







Har satt mosaik inne i fönstret då det står emot fukt bättre än trä..



Nu ska här piffas:-) Måste bara komma på hur vi ska göra med fönstret..måste ju ha nån typ av gardin eller liknande för att inte hela kvarteret ska se oss! Så snygg kropp har jag inte:-) Ha,ha!! Nån som har något tips? Jag funderar på en vit jalusi från IKEA..


Eller om jag ska ha nån typ av gardinvariant som man kan dra för hela fönstret..fast då kan man ju inte ha några  lyktor eller liknande ståendes..



Tänk när bastun blir klar oxå..då ska den invigas med en kall öl:-)



Ikväll måste jag få Crille till att måla taket ännu en gång..så elektrikern kan komma..själv ska jag börja måla panel i smårummen..kvistlacklingen gjorde jag i helgen..

Se nu till att bli frisk Perre så kan du oxå få vara med och inviga bastun med öl:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp frostning och klistra upp på fönstret.

2008-11-17 @ 18:04:09
Postat av: becka

jag skulle nog satsa på jalusi den kan du ju dra upp och ner praktiskt och snyggt. och lycktor är ju ett måste i alla rum pöss

2008-11-17 @ 19:55:24
Postat av: Anonym

2008-11-18 @ 00:24:38
Postat av: Daniel

Äh, finns ju fönster (i dörrar) som frostas då man låser toadörren, bara att specialbeställa till fönstret ;)

2008-11-18 @ 20:11:30
Postat av: Kinis

Det där löser du nog, så pysslig som du är :)

I vilket fall så tycker jag det blir himla fint med badrummet. Vad skönt för er att det straxt är klart.

Mycket bra färgval, stilrent.

Ha det gott, stor kram.

2008-11-18 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0