Fantiserar och drömmer:-)

Nu när det ändå börjar närma sig slutet på övervåningen har mina tankar kring Leos rum tagit fart:-) Tyvärr får han ett väldigt litet rum..så det får inte plats med några fina möbler..har annars hittat massa fint på nätet! Typ små garderober, byråer,litet bord..men det får absolut inte plats! I hans rum måste det tänkas praktiskt! Mycket smarta förvaringslösningar:-)

Har hittat små söta "lådor" som jag tänkte ställa på någon liten hylla..



Rummet kommer gå i den blå skalan..först hade jag planerat att bara ha marinblåt..men har upptäckt att vissa saker är fina i ljusblått oxå! Så det får bli en blandning:-)

Hittade en jättefin affär i Stockholm..verkar vara precis min stil..synd att man inte bor närmare..

Här kommer en bild från den..



Dom tapeterna som går att urskilja i bakgrunden skulle jag vilja ha! Tror dom är från Sandbergs..dom har såå mycket fint!

Fick ju mycket fina saker på dopet som jag ska ha i rummet sen..typ vita bokstäver med hans namn,kuddar..sen hans fåtölj han fick av oss!

Planerar även att förstora några fina kort på lillemannen och rama in i nån fin vit ram:-) Igår fotades det massor här hemma..bror min har köpt en systemkamera så det knäpptes till höger och vänster! (vill oxå ha!!)

Fick en del fina kort på Leo..







Gillar lite "roliga"bilder..vill inte ha det så "tillgjort"..

Tror det eller ej, men jag blev faktiskt rätt nöjd med ett kort på mig och honom oxå..hatar egentligen att vara med på kort men ville ändå ha ett på honom och mig ihop..
Här tittar båda in i kameran iallafall..



Kanske blir det en förstoring av detta som får pryda nån av våra tomma väggar här hemma. Är ju inte mycket för tavlor och annat bröte på väggar..men ett kort i nån fin ram kanske? Blir lite personligt och så..

Sen vill jag ha ett på hela familjen..men Chrille ville INTE vara modell igår så det får bli en annan gång!

Idag känner jag mig mycket lycklig, har fått shoppa loss i Linköping. Blev massa nya kläder till Leo:-) Han har vuxit en hel del på längden nu så han måste ha större kläder! Hann även med en snabbis inne på IKEA för att handla blockljus till adventsljustaken..så nu ska jag nog ner i källaren och leta fram alla julsaker! Finns en hel del "skit" misstänker jag..måste rensa ur lite!

Ha en fortsatt trevlig kväll..och jag skriver som Elin ( www.elinsunderverk.blogspot.com) att det är kul med kommentarer:-)

Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, synd bara att du skrev fel adress och att du GLÖMDE att kommentera inne hos mig..:-D



Kul med shopping! Vi måste ta en tripp snrat, du och jag.... Julklappar vet du!

2008-11-23 @ 20:17:32
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Camilla

Förlåt! Är nu ändrat..

2008-11-23 @ 21:54:02
Postat av: Sara Gunnstam

Vad söt han är lilleman..

2008-11-24 @ 08:42:30
Postat av: becka

ska vi säga kl 14 hos mig på ons. har sagt till elin oxå

pöss

2008-11-24 @ 18:59:16
Postat av: Sophia

Hej! Ja det var en redig upplevelse det där höll på att skämas igäll. Men man får ta det som att man lever bara en gång och måste ju bjuda lite på sig själv. Söt och knubbig han är eran lille klimp man vill bara nypa i hans kinder. Så go är han.

Blir ju fint i badrummet måste va skönt att det börjar bli klart nu! Kram

2008-11-25 @ 11:20:53
URL: http://stjarnhemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0