Födelsedag:-)

Idag fyller jag år..27..gud va gammal man börjar bli:-) Fast jag har ju hus och barn så några vuxenpoäng har jag ju!
Släkten var här idag på kalas, fick många fina och användbara grejer. Tänk vad bra det är när folk vet exakt vad jag vill ha:-)



Denna vägghylla fick jag från Danne..hur kunde du veta att jag ville ha en sådan??! (Observera den oerhört, extremt fula tapeten i bakgrunden!!)

Fick även denna fina kökshandduk från honom..



Av svärmor och svärfar fick jag detta fina kakfat..



Även detta precis vad jag ville ha! Kom till användning redan idag:-)



En blomma (med kruka med stjärnor!) blev oxå en present från Inger och Per-Olof..

Från David fick jag pengar och två trisslotter (en med 25 kronor i vinst, inte dåligt!)..
Av mamma fick jag två böcker och ett presentkort på "Inne" butiken, mycket uppskattat! Mormor och morfar gav pengar, även det mycket uppskattat. Dom tänker jag köpa något fint för..för det är så tråkigt om man inte unnar sig något speciellt för sådana födelsepengar! Och från Chrille och Leo fick jag en parfym. Mycket bra gerejer alltihopp, TACK så jättemycket alla:-)

Nu är det kväll och Leo har precis somnat..tyvärr var Chrille tvungen att ge sig ut och måla läkt..hade varit mysigt att ätit nått gott och kanske kollat på nån film..men plikten kallade! Måste målas idag och imorgon för att hinna bli klart tills på måndag då arbetsgrabbarna kommer igen!



Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS på födelsedagen... Du ser att jag garderar mig så att du verkligen ska fatta att jag inte har glömt dig..:-)

2008-11-01 @ 21:09:24
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Sara Forsell

Grattis på födelsedagen!!



Förstår din ångest inför renovering.. Fast vi har bara levt i banankartong nåra veckor, men det räcker.



Vi har idag flyttat in i en ny lgh och allt är nytapetserat. Har sån tur att de hann göra det innan vi fick flytta in, annars hade det varit sååå jobbigt :(



Ha en toppen-födelsedag!

Kram, Sara

2008-11-01 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0