Kärlek vid första ögonkastet:-)

Idag var Leo och jag och fikade hemma hos Lena och Elias. De bjöd på kladdkaka, mums! Efter åkte jag och Leo till Ljungs Handelsträdgård..skulle kolla efter murgrönor till krukorna i sovrummet. (De dog under tiden på BB och jag har ännu inte tagit tag i att köpa nya..skäms!) Men tyvärr fann jag inga där..åkte då vidare till Moster Malla för att kolla där..men inga där heller..men jag fann något annat!!  Ett kanonfint zinkhus! Har inte varit där på ett tag så jag visste inte att de hade ett sådant där..men där stod det och det stog "camilla" på det:-) Har ju beställt några små hus från en sida på Internet och jag tycker det är sååå fint! Detta hus var stort och högt..skulle passa perfekt i våran trapp tänkte jag! Men tyvärr var det ganska dyrt..och livet som småbarnsmamma är inte en ekonomisk bra situation:-)
(Som Josefine så fint utrryckte det" fet, fattig och förälder"!!) Tänkte att jag får väl strunta i att köpa det..men väl hemma kunde jag inte sluta tänka på det så jag åkte tebax för att be att få låna hem det för att kolla om det skulle passa..och givetvis blev det jättefint! Tankarna började så snurra och kom då att tänka på att julen närmar sig! Så nu har jag önskat mig detta i julklapp och jag hoppas verkligen tomten kommer till mig med det i år:-) Tror faktiskt jag varit en ganska snäll flicka!

Här är det..dock är inte bilderna så fina då det är en ful tapet i bakgrunden och ett fult golv..men tänk er den vita panelen som ska bli och ett valnötsgolv..



Tanken är nu att jag ska ha den vita panelen på väggarna blandat med zink i trappen/hallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0