Längtar lite till julen!

Nu när snön ligger så fint ute känner jag en viss julkänsla..om inte annat för att jag får pyssla! Har redan börjat handla på mig lite julfint:-)  Förr om åren har jag alltid köpt pyssel efter julen då de rear ut allt för halva priset..men i år har jag köpt lite till ordinariepris. Jag är inte så mycket för "äkta" röda tomtar..tycker mer om lite mer diskret inredning..

Köpte detta kuddfodral häromdagen..



Har ju även en förkärlek till bokstäver i trä..



Nu känns det ju inte så jättekul att inreda och pyssla detta år eftersom allt är som det är hemma..men för stämningens skull ska jag göra det bästa av situationen:-) Det är ju trots allt Leos först jul så han ska få fint! Haha!

Idag var vi ute på en promenad i det fina vädret. då Leo inte gillar att ligga i liggdelen i vagnen har vi nu bytt så han får sitta upp mer. Tror han tycker bättre om det!



Under promenaden skulle Chrille in på Fyndlagret och köpa lacknafta..vi följde med och då hittade jag lite fina kuddar..



Egentligen börjar jag tröttna lite på stjärnor..men så hade jag två gråa kuddar hemma från fyndis..och dom har jag aldrig använt..tänkte att det skulle vara roligare med dessa så jag bytte bara dom!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja du har kikat lite på min blogg och härmat med kuddarn! hihi visst är dem fina!

2008-11-02 @ 21:33:50
Postat av: Camilla

Haha! Ja dom är fina:-)

2008-11-03 @ 07:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0