Man får göra det bästa av situationen..

Idag är det första advent. Så mysigt! Har haft en mycket bra dag..ja hela helgen har varit bra! Idag kom våra underbara vänner från Mantorp hit till Tranås för att göra stan:-) Vi gick först på julskyltningen en sväng..mysigt men saknade dock snön! Sen gick vi hem och drack glögg och fikade. Som sagt, mysigt:-)

När det gäller julpynt här hemma ligger jag lite lågt..har inte samma lust att pynta nu när det inte är så fint rumtomkring..men för stämningens skull ville jag få upp lite stjärnor och så..

Fick helt enkelt försöka att få det lite stämningsfullt..







Finns så mycket fint man skulle vilja köpa till jul..men i år har jag knappt  köpt en pryl..har letat i de gamla lådorna..ska ut sen i juldagarna och handla på rean istället:-) Och köpa massa fint till nästa jul då det förhoppningsvis inte är lika "sunkigt" här hemma som i år!

För övrigt har jag "shoppingförbud" denna månad..är så mycket utgifter nu i dessa tider..sen ska jag till Ullared om några veckor och då lär det bli shopping på hög nivå. Eller hur Jossan??!
Har istället fått säljmani och letar i gamla lådor och garderober efter bra objekt:-) Har hittills sålt tre jackor och några kuddfodral! Tänkte jag skulle sälja ihop till ett zinkhus till:-)

Måste även visa vilka gulliga böcker Leo fick i julklapp av Kinis och Jeppe..



Så söta! Han tackar så mycket:-)

Kommentarer
Postat av: sophia

Jätte mysigt och fint!

2008-11-30 @ 23:05:43
Postat av: Jossan

Hej! Ja böckerna var urgulliga!! Självklart ska det shoppas, nu sparar vi de slantarna vi har kvar tycker jag:) Ses imorgon! Kramis Jossan

2008-12-01 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0