Mina zinkhus har kommit:-)

Igår kom mina zinkhus som jag beställt över nätet..tur att jag var så snabb med beställningen för nu är dom redan slutsålda! Gick som smör i solsken:-) Så idag har jag pysslat upp dom..tyvärr var dom lite mindre än vad jag hade föreställt mig..men,men..kommer ju få ett stort vid jul:-) (hade visst varit en snäll flicka efttersom tomten bestämt sig för att ge mig detta!)



Nu måste jag hitta nåt mer fint att ha på hyllan över TV:n..som det ser ut nu är det lite tomt..



Skulle vilja hitta några fina krukor..lite mindre..antingen zinkfärgade eller vita..blir det vita kan man ju sätta på några fina zinkhjärtan runt för att färgen ska gå igen:-) Får bli nästa veckas projekt:-)

Nu måste jag ta hand om lille Leo som vaknat..vi har rörmokaren hos oss så Chrille har fullt upp med att styra upp honom!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: becka

oh jag älskar zink. har dom husen plus några till. ha hittat jätte fina zink krukor som är höga som jag har i köks fönsterna. har gjort lite förändringar i köket och det blev ssåååå fint. du måste komma och kolla. fika nästa vecka kanske. imorgon drar jag på shopping till sthlm pöss

2008-11-22 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0